2013 m. rugpjūčio 27 d., antradienis

Dabar naršo filmą su subtitrais 2013 - Marked Man/ pažymėtas Vyras

Peržiūrėti vaizdo internete su subtitrais -Marked Man:



Žiūrėti filmą internetu nemokamai su subtitrais Marked Man.
Aktoriai:
Marked ManChloe Moretz
Marked ManPaddy Considine
Marked ManRobert De Niro
Marked ManTommy Lee Jones
Marked ManMichelle Pfeiffer
Marked ManDianna Agron
Marked ManRicardo Cordero
Marked ManKeanu Reeves
Marked ManRSS Feeds
Marked Man
Marked ManIdris Elba
Marked ManNaomie Harris
Marked ManTerry Pheto
Marked ManRobert Hobbs
Marked ManGrant Swanby
Marked ManElijah Wood
Marked ManHank Azaria
Marked ManNora Arnezeder
Marked ManSal Landi
Marked ManDélé Ogundiran
Marked ManMore Photos »
Direktorius:Franck Khalfoun
Seksas: Siaubo , Trileris
Metai:2013

Filmo aprašymas Marked Man:

Tiesiog kai gatvėse atrodė saugus,serijinis žudikas su už galvos odai fetišas yra atgal ir apie medžioklę . Frankas ( Elijah Wood ) yraatšauktas savininkas manekenas parduotuvėje , bet jo gyvenimas pasikeičia , kai jaunas menininkas Anna ( Nora Arnezeder ), atrodo, prašydami jo pagalbos su savo nauju parodoje. Kaip jų draugystė vystosi ir Frank manija stiprėja , tampa aišku, kad ji buvo paleista ilgai represuoti prievarta persekioti ir žudyti . 21-ojo amžiaus Džekas Skerdikas rinkinys dabartinėje dieną LA, Franck Khalfoun \u003cstrong\u003e maniakas \u003c/ strong\u003e , pagamintas Alexandre Aja , ir sudaro Rob šios juostos Phoenix, yranaujo paleisti iš William Lustig kultinio filmo nagrinėtoje daug būtilabiausiai suspensseful slasher filmas kada nors padarė -intymi, vizualiai drąsūs , psichologiškai sudėtingas ir projoundly siaubinga kelionė į žemyn spirale košmaras žudikas ir jo aukų .:


Žemiau jūs galite pamatyti filmą internetu nemokamai nemokamai Marked Man:

Peržiūrėti subtitruota filmą internete nemokamai Marked Man versija 1:

 Filmo internete nemokamai su subtitrais Marked Man

Peržiūrėti subtitruota filmą internete nemokamai Marked Man versija 2:

 Filmo internete nemokamai HD versija2 Marked Man

Nemokamas internetinis filmai subtitrais nemokamai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą